Fursecuri cu ciocolata si fulgi de ovaz

Author: sonia // Category:
Stiati ca ... ciocolata (alba sau neagra) contine vitaminele A, E, B, potasiu, fier, fosfor si are efecte benefice asupra sistemului nervos; in cantitati mici este admisa chiar si in diete. Eu ador ciocolata, oricum ar fi ea (alba sau neagra), la fel si tot ce contine ciocolata :); asa a fost si cu aceste fursecuri cu ciocolata, pe care le-am savurat alaturi de o portie mare de ciocolata calda cu frisca.

Ingrediente:

200g faina
1 praf sare
150g fulgi ovaz
1/2 lg-ta scortisoara
1/2 praf de copt
100 g ciocolata neagra
1 ou
100g unt
100g zahar
2 lg miere
70 ml ulei
100 ml lapte

Mod de preparare:

Amestecam ingredientele uscate (ciocolata rupta bucatele) si separat untul topit cu ou, zahar, miere, ulei si lapte.
Adunam cele doua compozitii si amestecam totul foarte bine; aluatul obtinut il lasam "la racorit" in frigider o ora, dupa care pregatim fursecurile dupa forma dorita. Ale mele au fost ovale si au avut o culoare foarte placuta dupa ce s-au copt, dar din pacate n-am apucat sa fac poza in varianta finala.
Totusi cateva poze din modul de pregatire:


Dungile le-am facut cu o scobitoare ...


Au fost deeeelicioase!!

0 Responses to "Fursecuri cu ciocolata si fulgi de ovaz"

Trimiteți un comentariu